Skrivet av: gabbster | september 10, 2008

Att välja bort Gojira

Jag skulle vilja säga att Gojira har varit ett av mina högst önskade konserter i Sverige den senaste tiden. Att se Gojira live vore grymt helt enkelt.
Nu är datumet satt. Den 30:e Oktober kommer de att spela på Annexet här i Stockholm som förband åt In Flames.
Dessväre.

325 kronor skulle spelningen kosta men det är inga pengar jag vill lägga ner åt In Flames, många i min umgängeskrets säger detsamma och därav får jag surt vänta tills Gojira växer sig lite större och kommer hit som huvudband.
Jag blir irriterad på mig själv för att jag är så snål.

Responses

  1. Daniel messade mig om Meshuggah den 22a istället. Den ska du väl gå på?

  2. Gawd, han hade alltså helt och hållet glömt bort att nämna det för mig så han fick sig ett höjt ögonbryn… men nu är det fixat, ett fint plåster på såren

  3. Aah, där missade du något – Gojira åt In Flames till frukost igår! Själv kunde jag inte bry mig så mycket om varken Sonic Synd om Kate eller In Flames men Gojira, vilken njutning och vilka trummor! Det lär ju inte dröja allt för länge innan det är ombytta roller, att In Flames är förband åt Gojira.

  4. Gojira är gudar!


Kommentera

Kategorier

