Skrivet av: gabbster | juli 20, 2009

Välkommen tillbaka

Mm jag sitter och äter popcorn jusst nu, satan vad goda dc är. Jag hade gärna haft en cola till så hade lunchen varit fulländad.
Jag sitter dessutom och funderar på om jag orkar ta mig in til stan idag, jag skulle vilja ta mig till sveavägen och kola på myrornas efter en skjorta och till kreatima för att se efter mer färg och kanske penselfodral. Sedan sist har vi lyckats möblera om lite här hemma, bakom Daniels datorhörna har jag skaffat mig en liten miniateljé. Ett skrivbord med en lampa och ett bordstaffli. Så jag har börjat måla igen. Köpte ett antal Artisan vattenlösliga oljefärger och målade det här: senses

Work in progress såklart men för tillfället så trivs jag med den. Den är lite lagom läskig. Målades på fri hand utan referens . Snart kommer jag att behöva skaffa mig en ateljé för att få plats med grejjerna, eller så flyttar man till ett hus i Falun eller så håller man bara käften. Det viktiga är iallafall att man gör någonting. Sen får jag väl ge bort allting i välgörenhet när jag inte får plats.

Responses

  1. Du målar tjusigt fina lilla syster! Jag skulle väldans gärna ha nåt som du har gjort..Kram!


Kommentera

Kategorier

